17.9.2011

??

eBay on yksi suosikki "kaupoistani", sillä sieltä löytää lähes mitä vaan. Yleensä eBaystä hankin kosmetiikkaa ja sellaisia vaatemerkkejä joita ei Suomesta saa tai jotka muuten vaan ovat halvempia Jenkeissä. Kauppoja olen eBayssä oloni aika tehnyt satoja, itseasiassa ostettujen tuotteiden määrä alkaa lähennellä nelinumeroista lukua.

Minulla on muutamia luottomyyjiä, mutta pari viikkoa sitten päätin kokeilla uutta myyjää (siis uutta minulle, eBayssä tehnyt paaaljon kauppoja). Myyjällä oli 100% positiivinen palaute ja myynnissä paljon muun muassa MACin ja Lancomen tuotteita. Tein osta heti -kaupat MACin luomiväristä ja tuo kyseinen luomiväri on jo saapunut luokseni:

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Jep, oikein näitte, ostamani luomiväri oli kuin olikin...

Photobucket

Ihailkaa myös tätä pigmentin määrää:

Photobucket


No tulipa tämäkin tilanne todistettua. Otin myyjään yhteyttä ja hän sanoi tuotteen olevan 90% varmuudella aito (en ole itse ostanut niin voi taata 100% varmuutta blaablaablaa) ja hän tarjoutui hyvittämään tuotteen hinnan, jos jätän hänelle positiivisen palautteen eBayhin. WTF??? No en todellakaan suostunut tähän, sanoin tekeväni casen eBayhin/Paypaliin. Ja pim, rahat tuli Paypal tililleni :D

Pakko vielä painottaa eBayn turvallisuutta; kauppoja on tosiaan takana satoja ja tämä oli ensimmäinen vastaantullut feikki. Kaksi kertaa eBay historiani aikana on jäänyt paketti saapumutta, mutta niistä olen saanut rahani takaisin joko suoraan myyjältä tai Paypalin kautta.

Mutta en taida enää kokeilla uusia myyjiä kun olen ostamassa jotain merkkituotetta :)

In English:
First of all I have to say; I looooove eBay :) I usually buy cosmetics and clothes that are not available in Finland or if I can get those cheaper from eBay than from Finland. I have few favorite sellers but I decided to "try" a new seller (not new to eBay, but new to me). The seller had 100% positive feedback, hundreds of sales and lots of MAC and Lancome etc. items for sale. I pressed the Buy It Now button and soon my MAC eyeshadow came home to me.
Well, as you can see from the pics, my eyeshadow was fake. I contacted the seller and the seller said that this is 90% authentic (can´t guarantee authenticity because I didn´t purchase this myself blaablaablaa) and seller offered to give full refund if I would leave POSITIVE feedback. WTF??? No way Jose said I and said that I would file a case in eBay or Paypal and soon after that full refund arrived to account :D


As said I´ve bought lots of stuff from eBay and only 2 items haven´t arrived. I got full refund from eBay and/or Paypal from those buys.

Anyways, I guess I won´t be trying on new sellers if I´m purchasing "designer"items :)

2 kommenttia:

  1. Mua inhottaa aina kun tulee feikkituote. Olen esim. ostanut Ebaysta mustan geelirajauksen. Todella halvan, kiinalaisen. Ja ihan tietoisesti. Kuvasta ei kuitenkaan voinut päätellä, että se oli pakattu "MAC" kuoriin. Ja mua hävettää. En siis todellakaan halunnut mitään "MAC" -tuotetta, en aitoa enkä feikkiä. Samoin kun mun hankkimani kynsinauhaöljykynät, joissa lukeekin OPI, vaikka ostinkin vain jotkin halvat kiinalaiset.

    Mitä tulee tuohon feikkiluomivärisi pigmenttiin, niin ikävä kyllä oma mielikuvani MAC -luomiväreistä on juurikin se, että niitä on hypetetty liikaa, sillä ainakin omat luomivärini häviävät pigmentissä monelle halvemmallekin merkille.

    Mutta Ebay on ihana ja Paypal huippu, olen sitä kautta onnistunut saamaan aina rahani takaisin. :)

    VastaaPoista
  2. Mansikka: Joo mä oon kanssa saanut noita "OPI" kynsinauhaöljykyniä vaikka olin ostamassa viiden kappaleen satsin merkittömiä tuotteita.

    Mielipiteesi MACin luomivärien pigmenttipitoisuudesta allekirjoitan 50%:sesti :) On nimittäin omallekin kohdalle osunut huonompi pigmenttisiä MAC luomivärejä (lähinnä niitä jotka on netistä ostettu enkä ole päässyt testaamaan), jotka H&M:n 4 euron luomiväri päihittää 100-0. Mutta vastaavia tapauksia on kyllä tullut vastaan myös ns. kalliimmilla merkeilläkin ja tarkemmin ajatellen olen jokaiselta kokeilemaltani luomivärivalmistajalta onnistunut jossain vaiheessa ostamaan huonopigmenttisen tuotten :)

    Tässä vastauksessa ei varmaankaan ole päätä eikä häntää, mutta toivottavasti pääpointti tulee selväksi :)

    VastaaPoista

Hate it or love it, just say it!

Kaikki kommentit julkaistaan (paitsi mainostukset),
kommenttienvalvonta päällä vain siksi, että huomaan kun uusia kommentteja on tullut :)