28.3.2012

ebay shopping

Tiistaina tupsahti postiluukusta pieni paketti Kiinasta. Paketti piti sisällään muutaman eBayn ostoksen joita olenkin jo kuukauden ajan odottanut. Viimeisen noin puolen vuoden sisällä tuntuu, että monet Kiinasta tulleet paketit ovat jääneet maailmalle tai muuten vaan toimitusaika on pidentynyt. Eräs eBay myyjä kyllä sanoi, että Kiinan tullisäännökset tms. ovat kiristyneet viime aikoina, en sitten tiedä onko totta.
Onneksi rahat saa aina takaisin jos pakettia ei näy :)

Tällä kertaa paketti löysi perille (lähetetty 14.2.) ja paketista löytyi luomivärejä ja muutama kynsilakka.


PhotobucketNämä luomivärit hurmasivat minut sävyillään ja tietysti halvalla hinnalla. Merkki on ilmeisesti VOV ja näistä ei ollut kovin kovat odotukset. Ylläri ylläri näissä ei ole sävynimiä, mutta violetti on sävynumero 04 ja vihreä 15.


Photobucket





































Mutta luomivärit yllättivät ja niistä jopa löytyi pigmenttiä, varsinkin violetista. Näitä täytyy ehdottomasti ostaa lisää :)


PhotobucketNäitä GUPPY (CUDDV/CUDDY whateva) merkkisiä lakkoja minulla on ennestäänkin ja nyt halusin uusia sävyjä. Lakat kuivuvat mattapintaisiksi (China Glaze Blue Sparrown tyyliin), mutta päällyslakan kanssa lakat ovat enemmän mieleeni;


Photobucket


















Guddyjä on tulossa muutama lisää ja ehkä juuri huusin muutaman lisää eBayssä ;)

11 kommenttia:

  1. Aivan ihanat nuo luomivärit, tahtoo kans! Millä hakusanalla löysit tai keltä ostit eBayssä? Yritin äsken etsiä, mutten löytänyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äääk, nyt pistit pahan! Kävin äsken eBaystä katsomassa keneltä ne ostin, mutta en löydä sitä tuotetta palautteiden joukosta. Yritin myös etsiä niitä haulla, mutta en minäkään niitä löytänyt.
      Tuon linkin takana on hyvin samanlaisia luomivärejä ja sävyjä ja lähtöhinta on 0,99 dollaria :)

      http://www.ebay.com/itm/1pcs-Eye-shadow-Palette-MakeUp-Sexy-Fashion-ESY10-/160775416524?pt=US_Makeup_Eyes&hash=item256ef62acc#ht_3570wt_1195

      Näyttää kyseisellä myyjällä olevan myös limenvihreää :)

      Poista
  2. Paha paha eBay :D Mikäli nyt voitan nuo huudot on mulle tulossa tuo violetti, limenvihreä, vaaleanlila ja royal sininen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kattelin kanssa sitä sinistä, näyttää ainakin kuvissa ihanalle :)
      Noissa luomiväreissä on myös se hyvä puoli, että myyjällä on niitä monia eli ei siis vaan myy yhtä.
      Toivottavasti nuo sinun huutamat on myös yhtä hyvä pigmenttisiä kuin nuo minun :)
      Ja kannattaa varautua turhauttavan pitkään toimistusaikaan :/

      Poista
  3. Joo kiitos tiedosta, kyllä mä jaksan odotella! Kunhan tulevat perille, se on tärkeintä. Huusin myös pari muutakin sävyä, niin järkyttävän halvalla lähti :D Ai niin, ja tykkään blogistas :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä onnistuin huutamaan 4 luomiväriä 0,99 dollarilla, yay! :D

      Poista
    2. Mä kans, ihan mahtavaa :D En tajua miten noin halvalla voi mikään lähteä vielä postareineen, mutta ei se toki mua haittaa, hah. Kallein sävy minkä sain huudettua oli sekin vain päälle euron ja muut 0.77 € ;D

      Poista
    3. Mulla oli eilen violetti luomiväri testissä ja kesti todella hyvin eikä väriä tarvinnut kerrostaa eli toimii siis :)

      Poista
    4. Mä sain jo nuo luomivärit o_O En valita, todella nopeaa!

      Poista
    5. Oho, nepäs tuli nopeaa! Mulle tuli tänään luomivärejä jotka ostin maaliskuun alussa :D

      Poista

Hate it or love it, just say it!

Kaikki kommentit julkaistaan (paitsi mainostukset),
kommenttienvalvonta päällä vain siksi, että huomaan kun uusia kommentteja on tullut :)