24.4.2012

hattaraseeprat

Moikkarallaa pitkästä aikaa! Viimeisen viikon aikana on ollut ihan jumalaton kiire vaikken oikeastaan mitään ole tehnyt. Onneksi edes muutaman päivän ajan sai nauttia auringosta, nyt on taas masentavan harmaata. Noin joka toinen kynsi on viikon aikana katkennut salilla ja viimeksi eilen peukalonkynsi otti damage taistellessaan hissin ovea vastaan. Mutta kukkaruukusta itse asiaan eli päivän kynsiin. Harmaata päivää piti piristää jollakin hempeällä ja tietty nämä kynnet myös mätsää mun huomiseen saliasuun :D


PhotobucketPhotobucketJa niin syntyi hattaraiset seeprakynnet :)
Pohjalla kaksi kerrosta Wild and Crazyn Montanaa ja päälle tuputtelin OPI Pink Friday -lakkaa.
Tämän jälkeen leimailin Konadin omalla valkoisella lakalla seeprakuviot M57 laatalta.
Aikas söpöt mun mielestä vaikka tekninen toteutus vähän ontuukin :)

---

Sain Sissiltä tunnustuksen, yay!



















Säännöt:
1. Nimeä 15 bloggaajaa.
2. Kerro heille tunnustuksestasi.
3. Kerro 7 satunnaista faktaa itsestäsi.
4. Kiitä bloggaajaa, jolta sait tunnustuksen.
5. Lisää The Versatile Blogger Awardin kuva postaukseesi.



Mä oon taas ihan tylsä ja inhottava enkä jaksa tätä jaella erikseen vaan tuttuun tapaan totean, että omistan tämän tunnustuksen kaikille jotka sitä eivät vielä ole tehneet :)


1. Mä oon tänä keväänä hurahtanut neonpinkkiin. Olen aina pitänyt neonpinkeistä kynsilakoista, mutta nyt villitys on levinnyt vaatteisiin, asusteisiin ja ostinpa jopa sisustukseenkin jotain neonpinkkiä :)


2. Olen aivan koukussa Instagramiin ja tilanne alkaa olla pahempi kuin Facebookin kanssa...


3. Tänä kesänä aion vihdoin ottaa tatuoinnin, heti kun saan päätettyä kuvan ja paikan. Ideoita on monta ja kaikki niistä haluan, joten aloittaminen on todella vaikeaa ja olenkin pohtinut vaihtoehtoja läpi vuosia. Sen kun vaan itsekin tajuais, että ihan sama millä aloittaa kun kuitenkin kaikki niistä kuvista on saatava...


4. Minusta tuntuu, että mulla on ihan liikaa kynsilakkoja...Pitäisi ottaa joku tietty luku ja sen yli ei sitten saa mennä (paitsi jos lakka on tosi ihana...ainahan ne on...). Löysin nimittäin tässä yksi päivä lakkoja joiden olemassa oloa en muistanut ja jotka olin lisännyt wishlistille...


5. Haluaisin uusia kivoja sali- ja juoksuvaatteita, mutta mistään ei oikein löydy kivoja. Ihan eniten haluaisin jumppatopin tavallisella selällä, mutta niitä ei juurikaan löydy ja jos löytyy niin siinä on jotain vikaa.


6. Päätin juuri eilen ensi kuun isomman ostoksen; se on (ylläri!) taas pari kenkiä, tarkalleen ottaen Louboutin pinkit Yolandat ^_^ Haaveilin Dolce & Gabbanan kristallikengistä, mutta 2600 euron hinta poksautti haavekuplan hyvin äkkiä :D


7. Tykkään todella paljon lohesta (varsinkin lämmin- ja kylmäsavulohesta) ja painunkin tästä mussuttamaan ruisleipää voilla ja kylmäsavulohella (parhautta!).

4 kommenttia:

  1. Tosi ihanat kynnet, niin hempeät :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) En yleensä lämpeä hempeille kynsille, mutta nämä oli todella kivat :)

      Poista
  2. Mä tykkään noista kynsistä, vähän erilainen toteutus perinteisillä välineillä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää kyllä joskus kokeilla niin, että tuputtelee vaaleanpunaista koko kynnelle ja sitten iskeä leimat päälle :)
      Tai sitten pitkiin kynsiin tekis pelkät tipit tuputtelemalla, hmm...Kynsienkasvua odotellessa :D

      Poista

Hate it or love it, just say it!

Kaikki kommentit julkaistaan (paitsi mainostukset),
kommenttienvalvonta päällä vain siksi, että huomaan kun uusia kommentteja on tullut :)