16.6.2012

Ale haukka vauhdissa

Jos olette katsoneet Tuuri ohjelmaa (voi kyllä, se on ihan paras huumoriohjelma!), niin tiedätte varmasti alehaukka Jorman. Minulla ja alehaukalla on paljon yhteistä, varsinkin Jorman kuvailema "pujahdan kuin hauki" (tai jotain sinne päin). Minäkin onnistun ihmispaljouden keskellä pujahtelemaan rekkien väliin ja nappaamaan haluamani. Olen myös röyhkeä ja nappaan tuotteita toisen niitä haluavan edestä.
Tänään ostin ison kasan alevaatteita, joita olin pitkin kevättä katsellut mutta en raskinut ostaa. Myös H&M:n nettikauppa yllätti, sillä satuin sivuille juuri kun aletuotteet tuli myyntiin ja sain napattua sieltä 90% kaikki ne tuotteet joita olen sieltä suunnitellut tilaavani normaalihintaisinakin.

Vaatteiden joukkoon mahtui myös muutama kosmetiikka- ja kynsilakkaostos, osa aletuotteita ja osa normaalihintaisia. Perjantaina ja lauantaina ostoskasseista löytyi muun muassa seuraavat tuotteet:

PhotobucketKröhöm, taas uusia lakkoja Ginalta. Meidän liikkeessä lakat on sijoitettu laatikoihin kassan viereen. Eilen minulla on iso kasa vaatteita, joten minulla oli myyjän viikkailun ym. aikana aikaa silmäillä lakkakoria. Bongasin kasasta vihreän lakan, joka löytyi ostoslistaltani. Kultaisia lakkoja minulla on aivan liian vähän, joten nappasin myös kultaisen lakan. Ja kuten jo aiemmin olen toitottanut, on lakkoja aina pakko ostaa kolme, joten siksipä myös vasemman reunan lakka pääsi matkaan :)

PhotobucketVasemmalla Silver White, keskellä Gold ja oikealla Rainforest. Hassua kuinka tänä vuonna olen ostanut paljon vihreitä kynsilakkoja vaikka viime vuonna myin kaikki pois :D Rainforest saa toimia korvaajana myymälleni China Glazen Starboardille, vaikkei se ihan samanlainen olekaan.


Photobucket





































Aurinkotuotteita menin eilen pelkästään ostamaan (piti siis vain käydä Stockalla, ei missään muissa kaupoissa :D). Olisin halunnut Biothermin aurinkorasvan, mutta kyseisestä sarjasta ei löytynyt tuotetta suojakertoimella 20, joten myyjä suositteli Piz Buin tuotteita. Piz Buin tuotteista olen kuullut vain hyvää, joten uskalsin ostaa niitä testiin ja kassalla myyjä sanoikin, että ovat kantiskortilla -20% alessa, yay. Itse olen vuosia käyttänyt aina samoja Hawaiian Tropicin tuotteita.

After Sun tuote on ihan must ja tämän kuvan tuotteen pitäisi auttaa kaksinkertaistamaan ihon omien pigmenttien tuotanto. Saa nähdä :) Hintaa oli ehkä jotain 15 euroa, en muista tarkkaan.

Aurinkorasvana suosikkini on ollut Hawaiian Tropicin rasva sellaisessa "suihkutettavassa" pullossa (siis apua mikä sen nimi on?) ja halusin myös Piz Buin valikoimasta suihkutettavan rasvan. Kyseinen tuote on ponnekaasullisessa pullossa ja on myyjän mukaan koostumukseltaan hyvin levittymä ja maitomainen, minun makuuni siis. Myyjä myös kertoi tuotteen viilentävän, toivottavasti tuote myös tekee sen :)

Kynsiviilojen suhteen löytyy monta koulukuntaa, yhden mielestä kristalliviila on ainoa oikea, toisen mielestä metalliviila ja kolmas luottaa tavalliseen viilaan (ja tietysti kaikki toitottaa olevansa oikeassa ja kertovat kuinka ne muuta vaihtoehdot pilaavat kynnet). Itse pidän kaikista, ehkä eniten kristalliviilasta, mutta ne ei oikein mun käytössä kestä :D Stockalta nappasin mukaan OPIn kynsiviilan ja kerkesin sitä jo eilen testata. Oli yllättävää kuin nopeasta kynnet lyhenivät ja muotoutuivat, sillä olen tottunut aiemmilla viiloilla hinkkaamaan 15 minuuttia ennen kuin jotain alkaa tapahtua.


PhotobucketTaisinkin jo aiemmin kirjoittaa kuinka paljon pidän Wet N Wildin kokoelmasta, jossa lakkojen nimet on eri tv-sarjojen muunnoksia (jos joku tietää onko tällä "kokoelmalla" nimeä, kerro heti!). Oma suosikkini on Teal Of Fortune ja tänään vihdoin nappasin sen mukaan Seppälästä.

Seppälässä oli myös muutamia lakkoja puoleen hintaan.
Sininen Models Ownin True Blue maksoi 2,50 euroa ja violetti (reagoi UV-valoon!) BYSin UV Thunderstruck suunnilleen saman verran.

Photobucket





































Päivän paras oli ehdottomasti Diorin Waterlily -kynsilakka. Ihastelin tätä sen ilmestyessä, mutta lakka ei kuitenkaan ollut niin kiva, että olisin siistä 29 euroa maksanut. Tänään lakka tuli vastaan 14,90 euron hinnalla ja vihdoin raskin ostaa sen. Me so happy!


Kuten äsken mainitsin, kristalliviilat eivät kestä mun menoa ja tässä teille hieman osviittaa siitä;

PhotobucketChina Glazen Holiday Berry kynsinauhaöljypullo tipahti hyllystä vessanlattialle (törmäsin tosin itse siihen hyllyyn ja se heilahti pahasti) ja räsähti rikki. Hassua, että pullo meni rikki vain kaulastaan, yleensä mulla pullot menee kahtia maahan tippuessaan. Jos pitää jotain positiivista asiasta keksiä, niin onneksi kyseessä oli öljypullo eikä lakkapullo, huomattavasti helpompi oli pyyhkiä öljyt poista laatoista :)
Kyseisten kynsinauhaööjypullojen minulla on ollut epäonni matkassa; ensimmäinen tilaamani menni rikki matkalla Suomeen (siitäkin katkesi kaula) ja nyt tämä meni rikki. Pistin uuden jo tilaukseen, toivottavasti ensi viikolla saapuu :)


Joko te olette käynyyt alennusmyynneissä? Mitä löysitte?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hate it or love it, just say it!

Kaikki kommentit julkaistaan (paitsi mainostukset),
kommenttienvalvonta päällä vain siksi, että huomaan kun uusia kommentteja on tullut :)