29.6.2012

Kultaiset koukerot

En muista olenko koskaan aiemmin maininnut, että olen suuri "barely there" koristelujen ystävä.
Tarkoitan siis sellaista koristelua, että koristelujen sävy on vain pari astetta pohjasävyä tummempi tai vaaleampi.

Yleensä olen tehnyt lähes kynnenvärisen pohjan ja leimannut päälle valkoisia kuvioita, mutta nyt piti päästä testaamaan uusia "leimauslakkoja". Halusin ensin testata kultaista ja sille piti etsiä sopiva pari. Tällä kertaa keksin pohjasävyn heti, sillä kyseinen lakka on lyhyessä ajassa noussut suureksi suosikiksi :)

PhotobucketPhotobucketPohjalla: OPI - Did You ´Ear About Van Gogh?
Leimaukset: China Glaze - Passion ja Konad leimauslaatta m63.

Did You ´Ear About Van Gogh? on todellakin rakkauslakka! Sävy sopii ihonväriini ja tämä on minulle SE "nude"lakka jota olen etsinyt.
Passion osoittautui juuri niin hyväksi leimailuissa kuin olin arvellutkin, loisto-ostos siis :)
Ja Konadin m63 laatan koukerokuvio on yleensä se kuvio jonka valitsen kun pää on tyhjä, se vaan on niin kiva.


Viikonloppuna ohjelmassa on uuden siistimissiveltimen metsästystä, en kyllä usko että löydän mistään yhtä hyvää kuin edellinen, varsinkaan kun kaikissa kaupoissa siveltimen napakkuutta ei pysty testaamaan :/
Toinen viikonlopun ikävä urakka olisi kiekottaa noin 100 lakkaa, jotka olen lähiaikoina ostanut. Haluisko joku tulla tekemään sen mun puolesta? :)

4 kommenttia:

  1. Minä voin tulla lakkailemaan lakkoja kiekoille :D Se on rentouttavaa hommaa. Minä tosin laitan ne heti kiekoille, kun saan uusia lakkoja, niin niitä ei kerry tuhottomasti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tule ihmeessä! On helppookin kun tarvitsee vain merkeittäin kiekottaa :)

      Yleensä mäkin teen tämän heti kun ostan lakan, mutta nyt niitä on tullut ikkuinoista ja ovista enkä jaksanut kiekottaa...Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis ja pää leviää (viimeistään kynsilakkahuuruista) ^_^
      Toivottavasti on tarpeeksi tyhjiä kiekkoja, gulp...

      Poista
    2. Taidat vain asua aika kaukana :D Itselläni oli nyt vain kaksi lakkaa, jotka kiekolle lakkasin :P

      Poista
    3. Minä nyt kantapään kautta opin, että vastedes kiekotan lakat HETI ostamisen jälkeen :)

      Poista

Hate it or love it, just say it!

Kaikki kommentit julkaistaan (paitsi mainostukset),
kommenttienvalvonta päällä vain siksi, että huomaan kun uusia kommentteja on tullut :)