25.9.2012

Pinkki palapeli

Aamulla tuntui ettei kynsien lakkaaminen onnistu sitten millään! Välillä tökkäsin valmiin lakkauksen pöydän kulmaan ja osa kuoriutui pois eikä myöskään mikään koettamani koristelutyyli tuntunut toimivan.
Hermo alkoi mennä ja päädyin tekemään kynsille jotain nopeaa ja helppoa, tällä kertaa palapelin muodossa. Kyseinen mani on huomattavasti kivempi niin, että jokainen pala on erivärinen, mutta nyt ei vaan kärsivällisyys riittäny :)


IMG_9360

IMG_9361

Lakkoina OPI - Pink Friday (vaaleanpunainen) sekä Orly Instant Artist True Rose (?).
Ei nämäkään ihan putkeen menneet, saavat kelvata :)


Tässä postauksessa tein taktiset ja esittelin oman manin ensin. Seuraavaksi nimittäin on luvassa ehkä hienoimmat koristelut mitä olen koskaan nähnyt, miten joku jaksaa näpertää noin pientä?






































Kuva the_fashionista_blog @ Instagram & Webstagram.

Oisko hei vähän ollut pettymys nähdä mun mani tämän kuvan jälkeen?
Tokihan tässäkin voi piipittää siitä että viivat eivät suoria yms. tai mainita kynsinauhoista, mutta mä tyydyn vaan sanomaan, että WOW!

3 kommenttia:

  1. Jos mulla olis tollaset pääkallo kynnet, en kyllä ottas ikinä pois :D
    Mut onhan noi sunki kynnet hienot! Ja mä luulin vielä ekaks että ne on laatalta (;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En minäkään :) Ensi vilkaisulla luulin, että nuo pääkallot ovat tarroja tms., siinä sitten monttu auki tuijotin kun huomasin kommenteista, että kallot on tehty akryylimaaleilla O_o

      Poista
  2. Mä kyllä tykkäsin palapeleistäkin! Mitä tulee alempaan kuvaan, on kyllä joku tehnyt hurjan tarkkaa ja pientä piperrystä!!

    VastaaPoista

Hate it or love it, just say it!

Kaikki kommentit julkaistaan (paitsi mainostukset),
kommenttienvalvonta päällä vain siksi, että huomaan kun uusia kommentteja on tullut :)