1.11.2012

Damn you Cesars!

Tänään aamulla tupsahti sähköpostiin CesarsShopin uutiskirje ja taas tätä tyttöä vietiin...

Alessa oli Art Clubeja, Sinan glittereitä ja Nailfixin mansikantuoksuinen kynsilakanpoistoaine kiinnosti myös, mutta paras oli jätetty viimeiseksi:





















Iiiik, Color Clubin lakkoja 4 eurolla!!!!! Valkkailin koriini 150 euron edestä lakkoja, mutta onnistuin karsimaan ja lopulta tilaukseen meni vain kaksi lakkaa. Nyt tosin lisäilin lakkoja ostoskoriin ja vähän ehkä houkuttaisi tilata ne, suurin osa lakoista kun on pyörinyt H2T:en ostoskorissa jo puoli vuotta :)

Color Clubit ja Art Clubit löydät suoraan täältä. Menkää tekemään tuhoja niin voidaan huomisesta alkaen lukeja joka toisesta blogista Cesarsin ostospostauksia ;)

8 kommenttia:

  1. Oli ittelläki sellanen fiilis, että voisin kirkaista riemusta, kun näin nuo alennuksessa olevat CC:n lakat. Itse tilasin 6 lakkaa, joista 2 lähti mukaan heräteostoksina, joita saatan vielä myöhemmin katua... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah :D Mullakin meinas mennä aamukaffet väärään kurkkuun kun näin tuon ilmoituksen :)
      Mä olin tällä kertaa järkevä ostaja ja googlailin jokaisesta ostoskorin lakasta swatchit ja katsoin kuinka monella kerroksella ne peitti :D
      Ihmettelen kyllä edelleen, että ostin vain kaksi O_o

      Poista
  2. Aika hyvin karsit.. Hajosin jostain syystä erittäin pahasti tuolle: "Valkkailin koriini 150 euron edestä lakkoja, mutta onnistuin karsimaan ja lopulta tilaukseen meni vain kaksi lakkaa." Anteeksi, olen outo :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yllätyin itsekin, että sain erittäin hyvin karsittua lakkoja :)
      Olisin kyllä laittanut kaikki tilaukseen, jos olisivat olleet kivoja ja pankkikortti olisi ollut samaa mieltä :D

      Poista
  3. Ja minä en löytänyt tuolta mitään kivaa O___O * mittaa kuumetta *

    Tosin.. Tilasin ebaysta Spirit Hoodsin <3
    Ja TD:ltä tilasin viime metreillä, ennen kuin hinnat kallistui :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitääääh? SINÄ et tilannut mitään? Nyt on maailmankirjat sekaisin :D

      Mullekin on ebaystä tulossa vaikka mitä, mutta ei yhtään lakkaa, hyvä minä ^_^

      Mä en kerennyt halpoihin hintoihin mukaan, koko ajan päässä raksutti, että tilaa ennen 1. päivää, mutta sitten se vaan jäi. Onneksi hinnat eivät nousseet kovin paljoa :)

      Poista
    2. Niinpä! Vaikka kuinka käyn katsomassa tarjontaa, niin ei siellä ole mitään :D Minulle on tulossa ebaysta lakkojakin. Essie vastaisuuteni horjui, kun tilasin kaksi.. :D

      Poista
    3. Minä taas löysin niitä mieleisiä sunkin edestä :D

      Mulla on tällä hetkellä vaan pari Essien lakkaa himotuslistalla, mulla on jonkin asteinen ongelma Essietä kohtaa :D

      Poista

Hate it or love it, just say it!

Kaikki kommentit julkaistaan (paitsi mainostukset),
kommenttienvalvonta päällä vain siksi, että huomaan kun uusia kommentteja on tullut :)