26.11.2012

Joululahjatoiveita

Tänä vuonna olen ollut hyvin kiltti ja ahkera joten panisi yhtään pahakseni jos jouluna paketeistani paljastuisi seuraavaa:


Joululahjatoiveet




































1. Chanelin Chance Eau Tendreä minulla oli vuosia sitten ja nyt haluaisin sitä uudelleen. Tuoksu vaan on niin ihana :) Tämän tosin olen suunnitellut ostavani itse...

2. Chanel Hydra Beauty Serumista olen saanut useita testereitä ja jokaisen käyttökerran jälkeen halusin täysikokoisen tuotteen yhä enemmän ja enemmän. Aiemmin luotin Lancomen Visionnaireen, mutta se on tässä vaiheessa minulle hieman "liikaa", joten Chanel saa olla seuraava seerumini :)

3. Kynsilakat on aina varma lahja (tai no, voi niidenkin kanssa mennä metsään). Haluan niiiiin kovasti peilaavan kultaisen lakan (jota ei ole olemassa), mutta vaikkapa Lippmannin LE lakat kelpaa vallan mainiosta :)

4. Haluan myös täydellisen punaisen huulipunan (jonka joudun varmasti ostamaan itse, että saan juuri oikean sävyn).

5. Haluan (ja ehkä vähän tarvitsenkin) uusia kauniita, seksikkäitä ja söpöjä alusvaatteita, mielellään Victorias Secretiltä.

6. Juicy Couturen huppareita lisää mulle! Musta voisi olla kivaa vaihtelua, sillä ostan aina kirkkaita värejä kyseisestä hupparista. Tosin vaaleanpunaisella ei voi mennä vikaan :)

7. Nikelta pukki voisi napata matkaansa piilokorkotennarit, joilla voisin tallustella salille. Ja salilla olisi kiva treenailla mintunvihreillä tai pinkeillä treenikengillä.

On melko todennäköistä, että tänä vuonna toimin itse pukkina itselleni ja pidän tämän listan mielessä, suurin osa kun löytyy jo muutenkin ostoslistalta :)


Mitä te haluatte/toivotta joululahjaksi?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hate it or love it, just say it!

Kaikki kommentit julkaistaan (paitsi mainostukset),
kommenttienvalvonta päällä vain siksi, että huomaan kun uusia kommentteja on tullut :)