5.1.2013

Pari joululahjaa ja arvonta

Palataanpa ajassa pari viikkoa taakse päin ja katsellaan joululahjoja.

Joulupukki toi paljon rahaa, lahjakortteja, laukun, kenkiä ja suklaata.
Lahjoin tietysti myös itse itseäni ja tässä kaksi ensimmäistä lahjaa minulta minulle (ja kyllä, nämä oli muiden itselleni ostamieni lahjojen tapaan paketissa oman pikkukuusen alla).

Olen jo pitkään halunnut panostaa kunnollisiin siveltimiin, varsinkin kun viime aikoina on tullut harjoiteltua meikkaamista enemmän.
Pidin paljon E.l.f.in siveltimistä, mutta niistä pettivät liimaukset jo ennen pesua. Ostin myöskin Tigerista kolme sivellintä, jotka maksoivat euron kappale. Kyseiset siveltimet toimivat todella hyvin, mutta isompi sivellin oli liian suuri luomelleni ja pienempi taas liian pieni.

Niimpä otin vihdoin itseäni niskasta kiinni ja marssin MACin tiskille ja nappasin mukaani kaksi klasikkoa:


























Yläpuolella 217 ja alapuolella 239. En ole vielä kerennyt testailla näitä tositoimissa, mutta ainakin kuivatestailulla molemmat tuntuvat todella hyviltä! Tai no, koska tämä on ajastettu postaus, niin olen jo testannut näitä eilen illalla ;)

Uskon, että nämä minun vähillä meikkailuilla näiden käyttöikä on pitkä (toivottavasti ikuinen).
Ostin myös Lancomen poskipunasiveltimen ja se on aivan ihana (vaikka ei olekaan tehty poskipuna tarkoitukseen :D), mutta unohdin ottaa kuvan. Siis ehkä maailman pehmein sivellin!

Seuraavat siveltimet tulevat melko varmasti Chanelilta, muutama kasvoille tarkoitettu sivellin kun on ständiltä jo kovasti huudellut nimeäni.


Onko teille siveltimillä väliä?



Jaa, että miksikö otsikossa on sana arvonta? Noh, minäpä kerron! Ostin ebaystä kasan koruja ja yksi sormuksista oli liian pieni siihen sormeen mihin sitä kaavailin :/


PhotobucketPhotobucket

Inkkarisormuksen koko on noin 17 mm ja  inkkaripäähinen koko noin 2 x 1,5 cm.

Jos siis mielit saada tämän rihkamasormuksen itsellesi, huikkaa tämän postauksen kommenttilootaan ja muista jättää sähköpostiosoitteesi, jotta saan sinut!

Osallistumisaikaa on vaikkapa seuraavan postauksen ilmestymiseen saakka, se siis voi tulla huomenna tai viikon päästä ;)

8 kommenttia:

  1. ihana sormus !!
    Osallistun arvontaan :)
    kati.rinkinen@hotmail.com

    VastaaPoista
  2. tahdon tuon sormuksen
    eekku80@netti.fi

    VastaaPoista
  3. Osallistun. Tykkään paljon sormuksista, mutta mulla ei ole sopivia kuin muutama. Ja nekin pysyy vaan peukalossa tai etusormessa. Aina kaikki tuppaa olemaan liian isoja mulle.
    hanna-soini(ät)hotmail.com

    VastaaPoista
  4. Minulle taatusti liian pieni, mutta tytär olisi onnesta soikeana :) legotera ät gmail.com

    VastaaPoista
  5. Voi miten ihana sormus! Minulle♥

    terveisincharlotta@hotmail.com

    VastaaPoista
  6. Oih, olen inkkari! Toi kuuluu mulle! <3 ;)

    emmi12345@gmail.com

    Terkuin, Emppu

    VastaaPoista
  7. Nuo siveltimet on todella hyviä, mullakin on juurikin tuo pari itsellä :) Meikkaan paljon, ja melkeinpä aina tartun jompaan kumpaan näistä: molemmilla voi sävyistä riippuen tehdä tarvittaessa koko meikin. 217 tekee sumuisempaa jälkeä ja 239 pakkaa väriä luomelle enemmän, ja on siten hyvä esimerkiksi jauhemaisille luomiväreille. Pestä noita tosiaan saa kyllä koko ajan, valkoisissa harjaksissa kun näkyy heti käyttö :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon rakastunut noihin jo muutaman käyttökerran jälkeen, varsinkin 217 saa sydämen sykkimään :)
      Kävinkin itseasiassa ennen ostoa kurkkimassa sun blogissa hintatietoja, tosin hinnat oli hieman nousseet kun ostin tämän vuoden puolella :/

      Poista

Hate it or love it, just say it!

Kaikki kommentit julkaistaan (paitsi mainostukset),
kommenttienvalvonta päällä vain siksi, että huomaan kun uusia kommentteja on tullut :)