5.2.2013

Mom! Woo8! Mod!

Arrrgh! Mä oon hävittäny mun päällyslakan! Taas tuli todettua, että niitä pitäisi ehkä omistaa enemmän kuin yksi...
Eikun siis tekemään tilausta, vähän ehkä houkuttaisi tilata myös lakkoja ja suunnata ulkomaiseen nettikauppaan...Toisaalta kotimaisesta nettikaupasta tuotteen saisi tällä viikolla ja kaupasta tietysti heti, mutta mä en vaan voi ostaa suomihinnoilla, vaikka jenkkihinnat nyt on jo melkein samat...

Tosiaan tuon päällyslakan puuttumisen vuoksi tänään esittelemäni kynnet ovat yhden päivän kynnet (tämä on ajastettu postaus, joten kynnet on tod.näk. jo ihan kauheassa kunnossa).
Maanantaina on televisiosta tietysti tulee Rillit Huurussa ja kyntenikin saivat inspiraation niistä, tai no, ainakin osittain :)


 photo 43c26da3-6188-4baa-b7c8-da519160aba1_zps2f388627.jpg

 photo 309ae92e-aecc-4ff7-b380-e51da5160da0_zps1328535a.jpg

Käytetyt tarvikkeet:
• OPI - Red Hot Gift (punainen)
• Gina Tricot - Another Bite (vihreä)
• Model's Own - True Blue (sininen)
• Color Club - Dress For The Parade (keltainen)
• Art Club - White
• Orly Instant Artist - Jet Black
• Dotting tool

Kynsissä tosiaan lukee Pow, Boom, Pow ja Wow (tai mom, mod ja woo8 riippuen kuvasta).
Teksit tein dottarilla, sillä en omista tarpeeksi lyhyt harjaksista sivellintä.
Kynsistä olisi tullut perfectot, jos olisin tehnyt ne kirkkaammilla pohjalakoilla. Noh, ehkä sitten ensi kerralla ;)

6 kommenttia:

  1. Voi kun on söpöt kynnet! Ihanan värikkäät. Taisin ehkä nähdö tän tapaset joskus instagramis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Mä bongasin Instagramista vastaavat, mutta niiden "värikkäässä" osassa oli pilkkuja, kivat oli nekin :)

      Poista
  2. Rillit Huurussa <3
    Nää on kivat kynnet :)

    Bazinga!

    VastaaPoista
  3. Rillit Huurussa on kyllä ihan parhautta. Jaksaa nauratta vielä uusinta kierroksillakin :D

    Mulla on ollut etsinnässä pitkään Bazinga! teeppari, mutta tarpeeksi hyvää ei ole vielä tullut vastaan :)

    VastaaPoista
  4. Mun on jo kauan pitänyt tehdä saman tyyliset kynnet, mutten oo vieläkään saanut aikaiseksi:D Ehkä vielä joskus...
    Mutta ihanat kynnet!(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikun vaan tekemään, näissä ei mene kauaa (tai no menee jos on huolellisempi kuin mä :D).

      Poista

Hate it or love it, just say it!

Kaikki kommentit julkaistaan (paitsi mainostukset),
kommenttienvalvonta päällä vain siksi, että huomaan kun uusia kommentteja on tullut :)