2.2.2013

Ompa Ankee Lakka!

Tänään oli pakko päästä pyörähtämään kaupungilla (eekku, sun palkinto lähti samalla reissulla postiin).
Oli ihanaa päästä tutkimaan eri meikkifirmojen uusia kevätkokoelmia ja tietysti vaateliikkeiden kevätuutuuksia. Ostoskasseihin sujahti vaatekaupoista vaikka mitä, varsinkin paljon mintunvihreää :)

Jotenkin on ihan ankeeta, kun kauppoihin tulee kevätvaatteita ja kevätmeikkejä, mutta aina vaan ne samat kynsilakat napottaa hyllyissä.

Tästäpä tulikin mieleen eräs sattuma Seppälän lakkahyllyillä tänään: minä katselin lakkoja hyllyn toisella puolella ja toiselle puolelle tuli kaksi noin 40-vuotiasta naista. Naiset siinä katseli lakkoja ja toinen sanoi, "tämä voisi olla hyvä sävy XXX:lle". Toinen nainen kysyi, "oletko varma ettei sillä ole jo sitä?", johon toinen nainen vastasi, "no sillä on kyllä varmaan 40 lakkaa, mutta ei sillä varmaan tätä ole."
"Siis herranjumala! 40 lakkaa! Sehän on ihan kauhea määrä" kommentoi toinen nainen.
Siinä vaiheessa minäkin nostin päätä  ja katsoin 40-lakkaa naista huvittunut virnistys naamallani miettin, että minulla on ollut 40 lakkaa ehkä joskus 2-luokalla ja nainen katsoi minua kovin ylpeästi. Minä siinä virnuillessa hihittelin mielessäni, että 40 lakkaa on ihan minimäärä ja voi voi, tietäisitpä vaan mitä on edessä :D

Propsit sille joka sai tuosta tarinasta jotain selvää ;)

Kaupungilla pyörähdin seuraavanlaisissa kynsissä (eikös tää oo ihan kun jostain muotiblogista? "tänään kävin siellä ja täällä, päällä sitä ja tätä"). Joo, mulla on tänään vähän ADHD-päivä ;)


 photo IMG_0230_zpse4b0188b.jpg

 photo IMG_0233_zps4154a48f.jpg


Käytetyt tarvikkeet:
• China Glaze - Cyperspace
• OPI - Anti-Bleak
• Dotting tool

Otsikko kuvaa tosiaan tuota Cyperspacea. Se on kun kovin ankea, auringonvalossa saa pientä "holoefektiä esiin". Alempi kuva on otettu salaman kanssa ja samaa luokka efekti on auringonvalon kanssa.
Anti-Bleak puolestaan on ehkä mun lemppari Mariah -kokoelmasta hankkimistani lakoista. Vaikka Pink Yet Lavender ja Liquid Sandit on upeita, sykkii mun sydän tälle peruscremelle :)
Vaikka vähän ehkä ärsyttää se, että Anti-Bleakia tarvitsee kaksi kerrosta täydelliseen peittävyyteen. Minä kun olen tottunut siihen, että suurin osa OPI cremeistäni on one coatereita...

4 kommenttia:

  1. Repsahdin tolla 40-lakkaa -jutulle....Eilen kans käytiin Cubuksen myyjän kanssa mielenkiintoinen keskustelu kun penkasin kanssalla olevaa Depend-alelaaria ja myyjä alkoi jutella lakoista. Vastailin, että "no mulla on jo aika paljon lakkoja mutta katon, oisko täällä jotain kivaa (eurolla)" ja selvästi kävi ilmi, että myyjän ja minun näkemykseni "aika paljosta" on vähän eriävät:D En sitten viitsinyt alkaa rehvastelemaan lakkamäärälläni siinä kuitenkaan xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kyllä muakin vähän nauratti, varsinkin kun naisella oli niin ylpeä ilme kasvoillaan (varmaan siis tyttärestään puhui) :D

      Mulle on käynyt vastaava Ginan kassalla kun olen penkonut lakkalaatikoita ja myyjä on kehunut niitä ja suositellut ostettavaksi, siinä olen sitten mumissut, että joo mulla on näitä "aika paljon".
      Ja täytyypä muuten pyörähtää Cubuksessa katsomassa oisko meilläkin halpoja lakkoja, mähän tosin lupasin, että minilakkoja ei saa ostaa ;)

      Ei kai näitä lakkamääriä ymmärrä ketkään muut kuin muut lakkahullut :)

      Poista

Hate it or love it, just say it!

Kaikki kommentit julkaistaan (paitsi mainostukset),
kommenttienvalvonta päällä vain siksi, että huomaan kun uusia kommentteja on tullut :)