27.3.2013

Hyi!

Tämän päivän kynsistä tuli ihan kauheat ja mietin pitkään viitsinkö edes julkaista niitä.
No tässä ne tulee, älkää järkyttykö...



Käytetyt tarvikkeet:
• Nicole By OPI - My Lifesaver
• China Glaze -Passion
• BM08 -leimauslaatta
• Strassit

Lakan sävy on päin persettä ja mulla meni hermot kun yritin säätää sitä kohdilleen ja niimpä päätinkin "muokata" kuvat päin persettä ^_^
My Lifesaver on aivan ihanan sävyinen lakka, mutta muuta hyvää sanottavaa siitä ei olekaan. Levittyy todella huonosti ja nytkin jouduin paikkailemaan kaljuja kohtia dottarilla.
Leimaukset menivät myöskin päin persettä ja strassit ovat keltaisia, ei kultaisia, aaaargh!!!

Joo, mua ehkä vähän tänään ärsyttää :) Päähän ottaa esimerkiksi idiootit huuto.net ostajat, naapurin teiniangstissa kylpevä teini sekä se, että mulla ei ollut leipää aamupalaksi.
Huuto.netin tampioista voisin avautua enemmänkin, mutta tyydyn vaan toteamaan, että ehkäpä mun myyntiajat siellä on vihdoin loppu...

Mutta on tässä päivässä jotain hyvääkin; söin prodelettuja aamupalaksi (vähän parempaa kuin leipä) ja mennään iltapäivällä ostamaan sängynlämmittäjälle sohvaa Vepsäläiseltä ja samalla mä aion ettiä itselleni uusia sisustusjuttuja, wuhuu!

Nyt mä laitan tämän hetken ykkösbiisin soimaan ja kahlaan blogit läpi samalla meikkaillein, palataan!





Mitäs teille kuuluu tänään? Mikä ärsyttää ja/tai ilahduttaa? :)

4 kommenttia:

  1. Hienot kynnet mun mielestä, väri ja leimaukset on kivat :)

    Omnomnom, lettuja ja sisustusjuttuja! ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en kyllä lämpee muulle kuin kynsilakan sävylle :D

      Letut oli oikein hyvin ja varsin terveellisiäkin ;)

      Melkein tekisi mieli muuttaa blogi lifestyle -blogikiksi, jotta pääsisi hehkuttamaan myös sisustusjuttuja :D

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kaunis on, muuta hyvää tuossa lakassa ei olekaan :/

      Poista

Hate it or love it, just say it!

Kaikki kommentit julkaistaan (paitsi mainostukset),
kommenttienvalvonta päällä vain siksi, että huomaan kun uusia kommentteja on tullut :)