25.4.2013

Apua tarvitaan!

Elikkäs tää haluaisin uudet tunnisteluettelot!
Haluan saada tunnisteet niin, että ne on jaoteltu eri yläotsikoihin ja sitten vasta tulevat tunnisteet (voi saakeli, että on selkeesti selitetty!) tähän tyyliin:

MERKEITTÄIN:
Opi • China • etc.

VÄREITTÄIN:
Pinkki • Liila • etc

Jos joku hoksasi mitä ajan takaa ja osaa neuvoa miten se tehdään (mulla ei sytytä yhtään!), niin kertokoon sen heti kommenttilootassa.


Tää vois neuvojalle laittaa muutamia käytettyjä halpislakkoja, joista tää ei enää tykkää :)


Problem solved! Kiitokset Ookalle ja E-S:lle :)

Jos E-S et lukenut vastaustani kommenttiisi, niin laitappa mulle osoitteesi sähköpostilla (riikkalala@gmail.com), niin mä laitan sulle muutaman jämälakan (käytettyjä tosin) :)

6 kommenttia:

  1. Sun pitää laittaa lakkojen nimet aina tekstitunnisteiksi; en tiedä onko sulla vanhoissa teksteissä mutta ainahan voi lisätä. Sit kun lisäät Ulkoasu-lehdellä Tunniste-gadgetin ja valitset sieltä "valitse näytetyävät tunnisteet" ja sit klikkailet sen merkin lakkojen nimiin ruksit minkä merkin otsikon alla olet. Joka merkille pitää tehdä oma aina erikseen jos/kun tunnisteiksi tulee joskus uusia lakkoja niin niillepitää sit käydä laittaa vielä rasti ruutuun jälkikäteen että ne näkyvät...

    Mulla on itsellä sama ajatus just ChG:n ja OPI:n kanssa, siksi oon laittanu lakkojen nimiä joskus tunnisteiksi, mutta en oo vielä tehnyt niitä omia tunnistenippujaan niistä... saa vielä määrä karttua ennenkuin on sen aika.

    Saiko tästä söpöstyksestä mitään tolkkua kun puhelimella koitan tässä näppäillä kattavaa vastausta liikkuvassa autossa..? :)

    VastaaPoista
  2. Sun pitää laittaa lakkojen nimet aina tekstitunnisteiksi; en tiedä onko sulla vanhoissa teksteissä mutta ainahan voi lisätä. Sit kun lisäät Ulkoasu-lehdellä Tunniste-gadgetin ja valitset sieltä "valitse näytetyävät tunnisteet" ja sit klikkailet sen merkin lakkojen nimiin ruksit minkä merkin otsikon alla olet. Joka merkille pitää tehdä oma aina erikseen jos/kun tunnisteiksi tulee joskus uusia lakkoja niin niillepitää sit käydä laittaa vielä rasti ruutuun jälkikäteen että ne näkyvät...

    Mulla on itsellä sama ajatus just ChG:n ja OPI:n kanssa, siksi oon laittanu lakkojen nimiä joskus tunnisteiksi, mutta en oo vielä tehnyt niitä omia tunnistenippujaan niistä... saa vielä määrä karttua ennenkuin on sen aika.

    Saiko tästä söpöstyksestä mitään tolkkua kun puhelimella koitan tässä näppäillä kattavaa vastausta liikkuvassa autossa..? :)

    VastaaPoista
  3. Ulkoasu - Lisää Gadget - Tunnisteet - Näytä: "Valitut tunnisteet" - Valitset tunnisteet - Alhaalta klikkaa valmis - Ja sitten loput asetuksen mitä siinä on :)
    Toivottavasti osasin selittää ymmärrettävästi :D

    VastaaPoista
  4. Tuliko mun aiempi kommentti, kun räpelsin kännykällä hyvät vinkkini sulle autossa? Voihan olla et se on vielä hyväksyntää odottelemassa tai sit en tosiaan saanu sitä perille...?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuli perille, oli tosiaan odottamassa hyväksyntää :)

      Hehee, toivottavasti et itse ajanut? :D

      Laitappa mulle osoitteesi riikkalala@gmail.com, niin mä laitan sulle muutaman jämälakan tulemaan kiitoksena avusta :)

      Poista
    2. Ah, no onhan se mun autonäperrys tullut perille kerran jos toisenkin :D ...sait siis ihmisesti tolkkua?

      En sentään itse ajanut näpytellessä!

      Minäpä laitan viestiä sulle :)

      Poista

Hate it or love it, just say it!

Kaikki kommentit julkaistaan (paitsi mainostukset),
kommenttienvalvonta päällä vain siksi, että huomaan kun uusia kommentteja on tullut :)