21.6.2013

Alla Koivupuun

Hyvää juhannusta kuomat! Täällä päin Suomea aamu valkeni kovinkin harmaana, mutta nyt aurinko porottaa jo pilvettömältä taivaalta.
Minua se ei sinänsä liikuta, sillä vietän tänä vuonna cityjuhannusta ihan vaan kotosalla hengaillen (okei, ehkä käydään lammella grillaamassa). Suurin osa kavereista alkaa jo olla perheellisiä ja koska mun juhannukseen kuuluu alkoholi (semisivistyneessä määrin) eikä lapsi ja humalainen täti ole mielestäni hyvä yhdistelmä, vietetään me lapsettomat omaa jussia :)
Cityjuhannus on kyllä aikas mahtava, kaupungissa ei tunnu olevan ketään!


Eilen illalla taiteilin itselleni juhannuskynnet. Kuvatkin kerkesin räpsiä illalla, olisi pitänyt jättää aamuun niin olisi saanut aurinkoisia kuvia. Mutta en vaan jaksanut ottaa uusia kuvia ^_^

 photo IMG_0702_zps99d87004.jpg

Käytetyt tarvikkeet:
• Gina Tricot - White ja Rainforest
• Orly Instant Artist - Jet Black
• OPI - Gargantuan Green Grape, Greenwich Village ja Here Today Aragon Tomorrow (suede)

Nuo esittävät siis juhannuskoivuja ja voin kertoa, että kuvitelmissa ne oli paljon hienommat :D

Meinasin aluksi tehdä vain valkoiset Lorkun Confettisilla kuorrutetut kynnet, mutta sen jälkeen kun joku (olisko ollut Shiny?) kirjoitti, että ko lakassahan tosiaan on sinistäkin, on tuo sininen hypännyt silmille eikä lakka ole läheskään niin kiva. Toivottavasti eräs matkalla oleva lakka on parempi ;)


Mitäs te teette/teitte juhannuksena?

4 kommenttia:

  1. Teemakynnet ilahduttaa mua aina ja nää on ehdottomasti kesä- ja juhannuskynnet! Kyllähjän niistä nyt koivut tunnistaa. :D

    Mulla on tosi mälsä juhannus kotona, bf on yötöissä... :( Onneksi tänään sentään grillattiin herkkusafkaa ja syötiin salaattia siinä ohella, syöminen taisikin olla mun tän päivän kohokohta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun silmään ne näyttää vaan puilta, mutta onneks koivut kuuluu juhannukseen, niin on aika selkee mitä ne esittää :)

      Mä olin ihan yllättänyt, että kaupungissa oli porukkaa! Läheisellä lammella oli paljon porukkaa grillaamassa ja satamassa oli terassit suht täysinä o_O
      Yleensä juhannuksena kaupungissa oon nähnyt vaan ihan muutaman ihmisen...

      Poista
    2. City-junannus on tulossa muotiin vai oliko ne julkiset terassit vaan, jotka houkutteli aurinkoisella säällä..? ;)

      Poista

Hate it or love it, just say it!

Kaikki kommentit julkaistaan (paitsi mainostukset),
kommenttienvalvonta päällä vain siksi, että huomaan kun uusia kommentteja on tullut :)