29.6.2013

Hello Yellow!

Tänään minun piti suunnata heti aamusta rannalle auringonottoon ja olin jo illalla pakannut rantakassin valmiiksi, ettei aamulla tarvitse kuin pistää biksut päälle ja ottaa eväät mukaan.
Noh, puhelin oli päättänyt tiltata yöllä ja heräsin vasta vaille 12. Sinne meni se rantapäivä!
Napostelin rauhassa aamupalan ja suuntasin keskustaan etsimään itselleni mekkoa, kenkiä ja koruja häitä varten ja ehkä ihan vähän myös katsomaan kynsilakkoja ;)

Mekko löytyi, itseasiassa aivan täydellinen, mutta tilillä ei ollut tarpeeksi rahaa sen ostoon. Toivottavasti sitä vielä maanantaina löytyy kun on palkkapäivä :) 
Yllättävää kyllä, kynsilakatkin oli tylsiä ja alessa huonoja sävyjä huonoilla aleilla. 

Shoppailukynnet tein fressaamalla eilistä lakkausta ja lisäämällä hieman koristeluja.

 photo IMG_0747_zps0585a182.jpg

 photo IMG_0750_zps8426d66a.jpg

Käytetyt tarvikkeet:
• China Glaze - Lemon Fizz (x3)
• Konad M70 -leimauslaatta
• Konad valkoinen leimauslakka
• Art Club - Gold Glitter

Olen varmaan aiemminkin valittanut China Glazen siveltimestä ja kun sen huonon siveltimen yhdistää huonosti käyttäytyvää keltaiseen, voitte vaan kuvitella, että tällä suunnalla oli hermot tiukilla.


Ellei CG tekisi niin houkuttelivia sävyjä, olisin jo aikoja sitten siirtänyt kyseisen merkin boikottilistalle jo aikoja sitten!
Kaipa myös tunnesyyt mulla nostaa OPIn THE lakkamerkiksi; ollaan nimittäin jo reilusti yli 10 vuotta oltu rakastavaisia ♥

Löysin muuten rakkaan lemppariteippini, joten vihdoin ja viimein pääsen tekemään teippimaneja ^_^


Mikäs muuten on teidän lempparilakkamerkki ja MIKSI? 

Mulla tunnesyyt, loistava sivellin, laatu, hyvä saatavuus ja hyvä valikoima nostavat OPIn ykköseksi, nyt ja aina :)

11 kommenttia:

  1. Ihanaiset kynnet!

    Hmmm, oma lakkamerkki on ainakin just China Glaze ihanien sävyjen ja hyvän laadun ansiosta. Toinen uusi tulokas mun listalla on A-England koska lakat on kuikaisevan kauniita ja HYVÄlaatuisia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia, tykkäsin itsekin todella paljon :)

      Mun kirjoissa China menee sävyvalikoimallaan kirkkaasti OPIn ohi, mutta jos saisin vain yhden merkin valita niin kyllä se OPI silti olisi :)

      A-Engladeja ei multa vielä löydykään, mutta niistä olen kuullut vain hyvää ja sävyt tosiaankin on upeita! Eikös tuossa siis ole jo pari hyvää syytä hankkia muutama A-Englandin lakka? ;)

      Poista
    2. No ehdottomasti on! Ainakin Lady of the Lake ja She Walks in Beauty on ihan huippukauniit :)

      Poista
    3. Lady Of The Lake on yksi niistä ehdokkaista, jonka meinasin tilata :)
      Eikös osa noista ole ihan passeleita leimaukseenkiin?

      Poista
    4. Ilmeisesti osa kyllä sopii. Kokeilin Lady of the Lakea muistaakseni punaiselle pohjalle, mutta se ei kauhean hyvin näkynyt. Muita en ole kokeillut.

      Poista
    5. Vitsi kun tuolla Cesarsilla ei ollut sitä yhtä vihreää kaunotarta (en kyllä muista mikä se on nimeltään).

      Muistelisin, että jonkun blogissa oli jollain A-Englandin lakalla tehdyt leimaukset, täytyypä pistää google laulamaan, tuollaiset monitoimilakat kun on mun mieleen :)

      Poista
    6. Kato Adeninalta! Siellä tosin just loppui se tarjous :/

      Poista
  2. Mä voin omasta puolestani vastata että siinä tosiaan on pari hyvää syytä kotiuttaa pari A-Englandia testiin. Kannattaa ehkä jopa tilata pian Cesarshopilta, niillä on ollu tän kuun ajan tarjouksessa noi hintaan 10,32€. Mä kävin kesäkuun alun avoimien ovien päivänä hakemassa paikan päältä 2, kun tuo hinta houkutteli ja nyt sit vielä vastikään tilasin 2 lisää, kirjepostareista ei tullu ku 4€ lisää... En mä mitenkään siis kannusta ostelemaan, mutta halvalla saisi nyt jopa kotimaasta. ;)

    Mulla ei ole mitään absoluuttista lakkasuosikkia, kun niin moni tuntuu kärkkyvän tuon kärkipaikkaa... China Glaze, Zoya, KBShimmer ja OPI - nuo kaikki on vuorotellen ehtinyt jo tuntua suosikeilta. Ja tuo jo mainittu A-Englandkin miksei, mutta sitä olen ehtinyt testailla vaan vähemmän vielä.

    Kiva kesälakkaukset, tykkään!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuri äsken olikin sähköpostiin tullut Cesarsin uutiskirje ja kovasti noita alehintoja mainostivat, pakko kai sitä on laittaa edes yksi tilaukseen :D

      Poista
  3. Ihanat kynnet! :) Lempparilakkaa ei taida vielä olla kun vasta muutaman kuukauden harrastellut.

    VastaaPoista

Hate it or love it, just say it!

Kaikki kommentit julkaistaan (paitsi mainostukset),
kommenttienvalvonta päällä vain siksi, että huomaan kun uusia kommentteja on tullut :)