24.10.2013

Sparrow Me The Drama, Alexis! Let's Have a Pink Party!

Eilen tein jotain minulle hyvin epätyypillistä; lyhensin kaikki kynnet sen vuoksi, että yksi kynsistä katkesi lähes lihaan saakka. Yleensähän en pitkistä kynsistä luovu vaikka yksi kynsistä katkeaisi todella lyhyeksi (Oh Lord, kuulen kuinka silmät pyörii ja ihmiset kauhistelee!). Mutta nyt ero oli jopa liian selvä ja niimpä viila sai tehdä töitä oikein olantakaa.
Pakko myöntää, että nämä töpöt on yllättävän kätevät salilla; maastavedossa ei kynnenkärjet painaudu kämmeneen kiinni :D Ulkonäön puolesta taas en näistä lyhyistä löydä mitään hyvää...

La La Landin synttäritkin kolkuttelee jo ovella, mutta arvontapalkinnot seilaa vielä Atlantilla (tai mun tuurilla ne on tuhottu tullin toimesta...). Pitänee varmaan jo ruveta suunnittelemaan uutta palkintoa ihan lähikaupasta (heh, mun lähikauppa on suuri tavaratalo!) saatavilla lakoilla.

Olen tämän viikon kulkenut vaaleanpunaisessa lakassa ja tänään lisäsin lakkaa yhden kerroksen lisää ja koristelut päälle ja avot!

 photo IMG_1785_zps55989cb1.jpg

 photo IMG_1787_zpsb3b25241.jpg

Käytetyt tarvikkeet:
• OPI - Sparrow Me The Drama (x2-3)
• Gina Tricot - Pink Party (nimetön) ja Alexis (leimailu)
• Konad M73 -leimauslaatta


Mutta nyt hyökkään pikaisesta eBayhin metsästämään yhtä OPI lakkaa, johon olen viikon aikana kehittänyt huolestuttavan pakkomielteen!
Tack o adjö!

4 kommenttia:

Hate it or love it, just say it!

Kaikki kommentit julkaistaan (paitsi mainostukset),
kommenttienvalvonta päällä vain siksi, että huomaan kun uusia kommentteja on tullut :)